انتشار كتابی درباره گام دوم انقلاب و سیاست‌های محتوایی صداوسیما

كتاب «اهداف و سیاست‌های محتوایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

1399/03/27
|
06:57

كتاب «اهداف و سیاست‌های محتوایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته منصور واعظی به‌تازگی‌ توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهل‌سالگی انقلاب بیانیه‌ای صادر كردند كه برای مخاطبان عام و خاص، الهام بخش و برای هر صاحب رأیی مغتنم است. در این‌بیانیه جامع كه بر اساس آن یك نقشه دقیق و راهبردی برای انقلابی ماندن ارائه داده‌اند، آمده است: «انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است؛ گامی دوم كه باید در چهارچوب "نظریه انقلاب اسلامی" و با "تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی" به‌سوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید و ولایت عظما برداشته شود.»

نویسنده كتاب پیش‌رو معتقد است رسانه ملی نیز به‌عنوان اصلی‌ترین نماینده فرهنگ و امین‌ترین نماینده مردم و حكومت و جامعه، موظف است همه تلاش خود را در خصوص تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) دراین بیانیه راهبردی مبذول دارد.

كتاب مذكور، ضمن نگاه به همه وظایف رسانه ملی در مسیر تبیین، ترویج و اجرای منویات حكیمانه «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» متناسب با ساختار حوزه‌های تولیدی رسانه ملی، محورهای جامعی برای فرهنگ‌سازی این بیانیه ارائه و نیز سیاست‌هایی را برای تولیدات رسانه‌ای ارائه كرده است.

بیانیه گام دوم انقلاب، محورهای برنامه‌سازی برای گروه‌های موضوع محور، محورهای برنامه‌سازان برای گروه‌های مخاطب محور، محورهای برنامه‌سازی برای گروه‌های ساختار محور عناوین بخش‌های این‌كتاب هستند.

این‌كتاب با 262 صفحه، شمارگان 500 نسخه و قیمت 32 هزار تومان منتشر شده است.
منبع: مهر

دسترسی سریع